Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59241
Назва: Correlation of monetization with macroeconomic development indicators
Інші назви: Взаємозв’язок монетизації з макроекономічними показниками розвитку економіки
Автори: Kniazieva, Tetiana
Князєва, Тетяна В’ячеславівна
Maryna, Anna
Марина, Анна Сергіївна
Shevchenko, Аnna
Шевченко, Анна Валеріївна
Prydatko, Ella
Придатко, Елла
Tkachenko, Olena
Ткаченко, Олена
Ключові слова: economic and mathematical modeling
monetization ratio
money supply
економіко-математичне моделювання
коефіцієнт монетизації
грошова маса
Дата публікації: 2022
Видавництво: University of National and World Economy
Бібліографічний опис: Kniazieva T., Maryna A., Shevchenko A., Prydatko E., Tkachenko O. Correlation of monetization with macroeconomic development indicators // Economic Alternatives / University of National and World Economy. - Sofia, 2022. - P. 264-279.
Короткий огляд (реферат): The topic is relevant since the research into the relationship between the monetization level of the country’s economy and other macroeconomic indicators is insufficient. The latter negatively affects the country’s economy as it is hard to find effective methods and tools for its development. The article aims to examine the monetization level of the country’s economy and its macroeconomic indicators, develop the model of their dependence, and evaluate it. Regression analysis is the leading method used in the study to build the multiple regression model. The latter helps to assess the extent to which macroeconomic indicators of economic development influence the monetization level of the country’s economy. The geographical spectrum of the study comprises five countries, namely Germany, China, Turkey, Poland, and Ukraine. The built model accounts for the differences between economically developed and developing countries and the following macroeconomic indicators: Exchange Rates, Employment Rate, GDP per capita, Minimum Wage level, Customer Price Index, etc. Through the correlation between the country’s economic saturation with liquid assets and other macroeconomic indicators, the model allows finding methods and tools to improve the country’s economic development.
Тема є актуальною, оскільки дослідження взаємозв’язку рівня монетизації економіки країни з іншими макроекономічними показниками є недостатніми. Останнє негативно впливає на економіку країни, оскільки важко знайти ефективні методи та інструменти для її розвитку. Метою статті є дослідити рівень монетизації економіки країни та її макроекономічні показники, розробити модель їх залежності та оцінити її. Регресійний аналіз є провідним методом, який використовується в дослідженні для побудови моделі множинної регресії. Останнє дає змогу оцінити, наскільки макроекономічні показники економічного розвитку впливають на рівень монетизації економіки країни. Географічний спектр дослідження охоплює п’ять країн, а саме Німеччину, Китай, Туреччину, Польщу та Україну. Побудована модель враховує відмінності між економічно розвиненими країнами та країнами, що розвиваються, та наступні макроекономічні показники: обмінні курси, рівень зайнятості, ВВП на душу населення, рівень мінімальної заробітної плати, індекс споживчих цін тощо. Через кореляцію між насиченістю економіки країни ліквідними активами та інших макроекономічних показників, модель дозволяє знайти методи та інструменти покращення економічного розвитку країни.
Опис: Alyoshina, I.V. (2008). Monetization of transformational economy: research methodology, content and factors. Kharkiv:Kharkiv National University named after V.N.Karazin, 20 p. Bogdan, T., & Lomakovych, V. (2021) Financialization of the global economy: Macroeconomic implications and policy challenges for Ukraine. Investment Management and Financial Innovations, 18(1), 151-164. Chandavarkar, A. (1977). Monetization of developing economies. Staff Papers (International Monetary Fund), 24(3), 665-721. Etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59241
ISSN: 2367-9409
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_Kniazieva_Maryna_Shevchenko_Prydatko_Tkachenko.pdfArticle1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.