Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59206
Название: Інформаційні технології забезпечення маркетингової діяльності
Авторы: Шевченко, Анна Валеріївна
Маловічко, Андрій
Ключевые слова: технології
інформаційні технології
маркетинг
маркетингова діяльність
глобальний маркетинг
Дата публикации: 24-окт-2018
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Шевченко А.В., Маловічко А. Інформаційні технології забезпечення маркетингової діяльності / А.В. Шевченко, А. Маловічко // Перспективи і виклики глобального маркетингу: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 2018, – 116 с. - С. 9-11
Краткий осмотр (реферат): Інформаційна складова забезпечує не лише орієнтацію в процесах і явищах в навколишньому маркетинговому середовищі, але й дозволяє оптимізувати побудову маркетингових програм і ухвалення управлінських рішень та реалізовувати стратегію активного впливу на формування ринкового попиту і стимулювання збуту, конструювати ринок, а також здійснювати інформаційну, а не лише збутову, атаки на певні ринкові сегменти. Нові технології інформаційних систем дали основу високоефективним, науково обґрунтованим, комплексним маркетинговим дослідженням, підготувати базу для побудови якісних маркетингових програм і розробки оптимальних планів розвитку виробничо-збутової і науково-технічної діяльності компанії.
Описание: Глобальний процес інформатизації обумовлений стрімким розвитком науково-технічного прогресу, переходом до нових поколінь наукоємних технологій, систем техніки і матеріалів та нового вигляду інформаційного обміну, що викликає кардинальні зміни структури і характеру світового економічного і соціального розвитку. Це основа визначення нової стадії в розвитку суспільства – інформаційного суспільства, в якому в значних масштабах проводиться, накопичується, виробляється і споживається величезна кількість інформації і де постійно розвивається сфера інформаційних послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59206
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Шевченко_Маловічко.pdfТези393.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.