Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихеєва, Тамара Олександрівна-
dc.contributor.authorMikheyeva, Tamara-
dc.date.accessioned2023-04-21T08:15:53Z-
dc.date.available2023-04-21T08:15:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМихеєва Т.О. Компонентно-критеріальна характеристика сформованості готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх фахівців авіаційної галузі / Т. Михеєва // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2022. – Вип. 2(21). – С. 57-68uk_UA
dc.identifier.issn2411-264X-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59153-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз наукових праць вітчизняних вчених щодо визначення компонентів, критеріїв, показників та рівнів сформованості готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців авіаційної галузі. Мета статті полягає у виокремленні компонентів, критеріїв, показників та рівнів сформованості готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів з технічного обслуговування повітряних суден та авіадвигунів. Завдання дослідження – визначити компоненти та виокремити критерії, показники та рівні сформованості готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів з технічного обслуговування повітряних суден та авіадвигунів. Для досягнення поставленої мети були використані такі методи дослідження: науковий аналіз, систематизація, узагальнення, порівняння. У результаті проведеного дослідження було визначено структурні компоненти, які входять до складу професійної підготовки іноземних студентів-майбутніх інженерів з технічного обслуговування повітряних суден та авіадвигунів: профорієнтаційний, мотиваційно-ціннісний, когнітивно-діяльнісний, особистісний. Критеріями сформованості готовності до професійної діяльності обрано мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, рефлексивний. Виділено початковий (низький), достатній та високий рівні готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх фахівців авіаційної галузі. Висновки. Показники мотиваційного критерію: спрямованість та мотивацію здійснювати професійну діяльність в авіаційній галузі; толерантне ставлення до представників інших культур та національностей; професійно-ціннісні орієнтації. Показники когнітивно-діяльнісного критерію: комплекс набутих теоретичних знань, умінь та навичок з фундаментальних і гуманітарних дисциплін, а також професійно-значущі якості та уміння, набуті протягом навчання в університеті. Показники рефлексивного критерію: стресостійкість, толерантність до невизначеності, здатність вирішувати конфліктні ситуації, креативність, вміння мислити нестандартно та приймати професійні рішення у складних невизначених ситуаціях, здатність до рефлексії.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents a theoretical analysis of scientific works of Ukrainian scientists on determining the components, criteria, indicators and levels of readiness for professional activity of future aviation specialists. The purpose of the article is to identify the components, criteria, indicators and levels of readiness for professional activity of foreign students-future aircraft and engine maintenance engineers. The task of research is to determine the components and identify the criteria, indicators and levels of readiness for professional activity of foreign students-future aircraft and engine maintenance engineers. To achieve this goal, the following research methods were used: scientific analysis, systematization, generalization, comparison. As a result of research, the structural components that are part of the professional training of foreign students-future aircraft and engine maintenance engineers were identified: career guidance, motivational and value, cognitive and activity, personal. The criteria for the formation of readiness for professional activity are motivational, cognitive-activity, reflective. The initial (low), sufficient and high levels of readiness for professional activity of foreign students-future specialists of the aviation industry are allocated. Conclusions. Indicators of motivational criterion: orientation and motivation to carry out professional activities in the aviation industry; tolerant attitude to representatives of other cultures and nationalities; professional and value orientations. Indicators of the cognitive-activity criterion: a set of acquired theoretical knowledge, skills and abilities in fundamental and humanitarian disciplines, as well as professionally significant qualities and skills acquired during university studies. Indicators of the reflexive criterion: stress resistance, tolerance to uncertainty, ability to resolve conflict situations, creativity, ability to think outside the box and make professional decisions in complex uncertain situations, ability to reflect.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectавіаційні інженериuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectрівні готовності до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectaviation engineersuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectcomponentsuk_UA
dc.subjectcriteriauk_UA
dc.subjectlevels of readiness for professional activityuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.titleКомпонентно-критеріальна характеристика сформованості готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх фахівців авіаційної галузіuk_UA
dc.title.alternativeComponent-criteria characteristic of the formation of readiness for professional activity of foreign students-future specialists of the aviation industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.14uk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Михеєва.pdfСтаття520.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.