Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТагієв, Наріман-
dc.contributor.authorTaghiev, Nariman-
dc.date.accessioned2023-04-04T06:39:04Z-
dc.date.available2023-04-04T06:39:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58959-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доцент Гращенко Ірина Семенівнаuk_UA
dc.description.abstractB сучасний період успішне функціонування підприємств стало неможливим без добре організованої маркетингової діяльності. Комплекс просування продукції на ринок займає важливу частину діяльності будь-якого підприємства. Він охоплює все, що пов'язано з просуванням товару, такі інструменти, як реклама, паблік рілейшенз, особисті продажі, стимулювання збуту тощо. Інструменти просування продукції відіграють велику роль, він як певний ключ для проникнення нових товарів на ринок і як форма комунікацій з ринком. За допомогою просування можна швидко реалізувати продукцію на ринку, скоротити товарні втрати, оскільки товар має термін придатності, тому ефективна діяльність компанії багато в чому залежить від просування продукції. Просування товарів - природний інструмент економіки і важливий регулятор ринкової системи. Організація ефективного комплексу маркетингових комунікацій це вельми складне завдання, для реалізації якого потрібна чітка і злагоджена робота кваліфікованих фахівців торгово-збутових і маркетингових підрозділів підприємств.uk_UA
dc.description.abstractIn the modern period, the successful functioning of enterprises has become impossible without well-organized marketing activities. The complex of promoting products to the market is an important part of the activity of any enterprise. It covers everything related to product promotion, such tools as advertising, public relations, personal selling, sales promotion, etc. Product promotion tools play a big role, as a certain key for the penetration of new products into the market and as a form of communication with the market. With the help of promotion, you can quickly sell products on the market, reduce product losses, because the product has an expiration date, so the effective activity of the company largely depends on product promotion. Promotion of goods is a natural tool of the economy and an important regulator of the market system. The organization of an effective set of marketing communications is a very difficult task, the implementation of which requires the clear and coordinated work of qualified specialists of the trade, sales and marketing divisions of enterprises.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвиробничо-фінансова діяльністьuk_UA
dc.subjectproduction and financial activityuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectпросування товарівuk_UA
dc.subjectpromotion of goodsuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleПросування товарів на ринок і напрями його вдосконалення на прикладі ТОВ "Sanruh-Servis"uk_UA
dc.title.alternativePromotion of goods to the market and directions for its improvement on the example of "Sanruh-Servis" LLCuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДР_Тагиев_ФТМЛ.pdfдипломна робота1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.