Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуньшина, Тетяна Родіонівна-
dc.date.accessioned2023-03-27T10:31:30Z-
dc.date.available2023-03-27T10:31:30Z-
dc.date.issued2023-02-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58820-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасній економічній ситуації важливим завданням для вітчизняних підприємств є підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому та зовнішньому ринках. Але в більшості випадків цей процес неможливо гарантувати через наявність двох взаємопов'язаних проблем, властивих суб'єктам господарювання - низької економічної ефективності їх діяльності та якості, що не відповідає світовим стандартам. На першому етапі реформування економічної системи, етапі становлення ринкових відносин, досягнення вітчизняних підприємців зумовлені переважно ціновим фактором, тобто подорожчанням продукції підприємства. У сучасних умовах ціни на основні вітчизняні товари досягли світового рівня. При цьому якість продукції та рівень собівартості продукції значно нижчі, ніж у розвинутих країнах світу. У зв’язку з цим особливої уваги заслуговує вивчення сучасного вітчизняного та зарубіжного досвіду з метою визначення умов, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств вітчизняного готельного та громадського харчування та зростання якості продукції. Як ми всі знаємо, індустрія готелів і громадського харчування - це сфера людської діяльності, яка стрімко розвивається в останні роки. Це один із найширших типів малого бізнесу в усьому цивілізованому світі, тому існує постійна конкуренція між установами та підприємствами за те, щоб знайти найкращу позицію на ринку та його найперспективніших сегментах, знайти нових клієнтів і утримати клієнтів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження конкурентоспроможності послуг підприємства готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Луньшина_дипломна_робота.pdfДипломна робота347.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.