Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, В’ячеслав Віталійович-
dc.date.accessioned2023-03-27T09:24:56Z-
dc.date.available2023-03-27T09:24:56Z-
dc.date.issued2023-02-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58818-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПроблемам розвитку підприємств пивоварної галузі України присвятили праці багатьох фахівців та вчених із харчової промисловості: А.Абраменкової, О.Бутнік-Сіверський, Л.Дейнеко, В.Домарецький, А.Заїнчковський, М.Остапчук, Н.Соломянюк, М.Ляшенко, Т.Ратошнюка, В.Сєрова, М.Сичевський, В.Чеботарьов, П.Шиян. Ґрунтовні дослідження дають змогу з різних сторін оцінити стан та рівень розвитку пивоварної галузі, а також проаналізували проблеми, що з’являються. Проте нагальні потреби галузі вимагають визначення нових підходів як дослідження перспектив розвитку пивного ринку в цілому, так і особливостей функціонування підприємств в умовах воєнного стану, а також змін вподобань і прихильностей споживачів. Усе це зумовлює актуальність обраної теми. Протягом останніх десяти років пивний ринок України перебуває в складній ситуації. Зростання ринку мало чітку тенденцію сповільнення, а 2022 рік звичайно став найгіршим роком для ринку пива в Україні. Причиною падіння продажів є повномасштабна воєнна агресія з боку країни-сусіда, а також введення певних законодавчих обмежень щодо рекламації пива і популяризація спортивного способу життя в країні. Здебільшого вітчизняна пивоварна сфера у напрямі економічної діяльності, розвивається за рахунок великих іноземних компаній, які займають високі позиції на міжнародній арені. Більшість приватних пивоварень досі не мають змоги вийти на український ринок, оскільки не мають ресурсів для технічного забезпечення та для створення власної мережі збуту. Відповідно, про це говорить і їх низька конкурентоспроможність на цільовому ринку. Подібні заводи зазвичай припиняють виробництво пива з конкурентних причин, або стають частиною більших суб’єктів господарювання. Однак таке «поглинання» малих виробництв надає їм хоча б якусь можливість надалі розвивати власне виробництво, сприяти розвитку галузі пивоваріння та забезпечувати населення робочими місцями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпивоварінняuk_UA
dc.subjectмаркетинг підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectдіагностика розвиткуuk_UA
dc.subjectтенденції розвиткуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження діяльності та перспективи розвитку ТОВ «Пивоварня Опілля»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьменко_дипломна_робота.pdfДипломна робота963.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.