Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовтун, Анастасія Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-03-27T09:24:42Z-
dc.date.available2023-03-27T09:24:42Z-
dc.date.issued2023-02-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58817-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractСьогодні українські компанії усвідомили необхідність практичного застосування маркетингових принципів у своїй повсякденній діяльності завдяки черговому етапу розвитку української економіки в умовах нестабільності економічної, політичної та безпекової ситуації в нашій державі. Постає питання впровадження у власну діяльність виробничих підприємств принципів маркетингу. Найбільш важливим моментом у застосуванні маркетингових підходів є організація маркетингової діяльності через відповіді на питання: хто саме з працівників буде реалізовувати всі необхідні дії; у яких взаємозв’язках ці працівники будуть між собою та з іншими працівниками підприємства; хто управлятиме маркетинговою діяльністю і буде вести контроль за її виконанням. Управління маркетинговою діяльністю є важливим аспектом розвитку виробничих підприємств. Ефективні управлінські методи маркетингової діяльності забезпечують зростання рівня конкурентоспроможності підприємства, вихід з новими видами товарів на зовнішні та внутрішні ринки, збільшення прибутковості. Зазначене актуалізує необхідність дослідження особливостей здійснення маркетингової діяльності на виробничих підприємствах України для виявлення основних факторів впливу на організацію маркетингової діяльності та напрямків її удосконалення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectтоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectтоварний портфельuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової товарної політики компанії «Klion Group»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковтун_дипломна_робота.pdfДипломна робота451.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.