Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58706
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни Брендинг та ребрендинг
Автори: Рожак-Литвененко, Ксенія Богданівна
Ключові слова: Брендинг
ребрендинг
бренд
позиціонування
ідентичність
логотип
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Робочу програму навчальної дисципліни "Брендинг та ребрендинг" розроблено на основі освітньо-професійної програми "Дизайн", навчальних та робочих навчальних планів №НМ-5-022/21 та №НМ-5-022з/21, №РМ-5-022/21 та №РМ-5-022з/21 підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Магістр" за спеціальністю 022 "Дизайн" та відповідних нормативних документів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58706
Розташовується у зібраннях:Робочі програми кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.4 Брендинг і ребрендинг.pdf1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.