Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58693
Title: Цифровий маркетинг у туризмі
Authors: Кидун, Анатолій Анатолійович
Keywords: дипломна робота
туризм
цифровий маркетинг
діджитал маркетинг
маркетинг туризму
інновації в туризмі
Issue Date: Feb-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кидун А.А. Цифровий маркетинг у туризмі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 58 с.
Abstract: В дипломній роботі проаналізовано сучасні технології цифрового маркетингу з позицій їх можливостей для розвитку сфери туризму в Україні. Зокрема, досліджено теоретичні аспекти цифрового маркетингу та його застосування в туризмі. Вивчено та проаналізовано вітчизняний та міжнародний ринок туристичних послуг з позиції використання цифрового маркетингу. Виявлено найбільш ефективні стратегії цифрового маркетингу в туризмі та розроблено рекомендації щодо їх використання для підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Борисюк Оксана Анатоліївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58693
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_242_Б_Кидун Анатолій.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.