Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOpareniuk, Volodymyr Romanovich-
dc.contributor.authorОпаренюк, Володимир Романович-
dc.date.accessioned2023-03-17T09:39:41Z-
dc.date.available2023-03-17T09:39:41Z-
dc.date.issued2023-03-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58569-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки,Положевець Ганна Андріївнаuk_UA
dc.description.abstractIf we take a look onto the statistics of the flight accidents, we will see that the root of the issue for such notion is the crew mistakes in critical flight conditions. Therefore, it is vital important to velocity indicators implementation. By means of such indicators, the pilots will be alerted about the approaching to the maximum permissible values of flight parameters. One of the biggest threats to aircraft is spin stall due to speed decreasing or increasing the angle of attack beyond the critical value. These two parameters are essential for the presence of lift on the wing and the operation of the control surfaces.uk_UA
dc.description.abstractЯкщо ми подивимося на статистику авіакатастроф, то побачимо, що корінь Проблемою такого поняття є помилки екіпажу в критичних умовах польоту. Тому так і є життєво важливий для впровадження показників швидкості. За допомогою таких індикаторів пілоти будуть попереджені про наближення до гранично допустимих значень польоту параметри. Однією з найбільших загроз для літака є звалювання обертання через зменшення або збільшення швидкості кут атаки перевищує критичне значення. Ці два параметри є важливими для наявність підйомної сили на крилі та роботу рулів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectavionicsuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectaircraft accidentsuk_UA
dc.subjectінциденти з літакомuk_UA
dc.subjectspeed characteristicsuk_UA
dc.subjectшвидкістні характеристикиuk_UA
dc.titleThe features of the operational velocity characteristics limitations of airplaneuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості обмежень експлуатаційних швидкісних характеристикuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2021_173_Опаренюк В.Р..pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.