Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58493
Title: Метод аналізу взаємозалежностей параметрів QoE та QoS на основі алгоритмів машинного навчання
Authors: Іванова, М.С.
Keywords: дипломна робота
ключові показники ефективності
середня оцінка думки
мережа наступного покоління
якість взаємодії з клієнтом
якість послуг
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Сьогодні більшість постачальників телекомунікаційних послуг зацікавлені в тому, щоб клієнти були задоволені послугами, які їм надаються. Очевидно, що користувачі певної послуги будуть і надалі обирати одного і того ж провайдера, якщо їх очікування якості послуг виправдалися. Тому, щоб задовольняти очікування клієнтів, провайдерам необхідно постійно вимірювати поточний рівень якості послуг, які вони надають. Проведення таких вимірювань називають процесом моніторингу якості. Розрізняють якість обслуговування (QoS) та якість моніторингу досвіду (QoE). Якість обслуговування (QoS) визначається як сукупність характеристик телекомунікаційної послуги, яка впливає на її здатність задовольняти заявлені та непрямі потреби користувача. Якість моніторингу досвіду (QoE) – це «ступінь задоволення або роздратування користувача від користування програмою чи послугою.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник дипломної роботи: професор кафедри ТКРС, Одарченко Р.С.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58493
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри телекомунікаційних та радіоелектронних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_172_2022_диплом_Іванова М.С..pdfдипломна робота1.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.