Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58493
Название: Метод аналізу взаємозалежностей параметрів QoE та QoS на основі алгоритмів машинного навчання
Авторы: Іванова, М.С.
Ключевые слова: дипломна робота
ключові показники ефективності
середня оцінка думки
мережа наступного покоління
якість взаємодії з клієнтом
якість послуг
Дата публикации: ноя-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні більшість постачальників телекомунікаційних послуг зацікавлені в тому, щоб клієнти були задоволені послугами, які їм надаються. Очевидно, що користувачі певної послуги будуть і надалі обирати одного і того ж провайдера, якщо їх очікування якості послуг виправдалися. Тому, щоб задовольняти очікування клієнтів, провайдерам необхідно постійно вимірювати поточний рівень якості послуг, які вони надають. Проведення таких вимірювань називають процесом моніторингу якості. Розрізняють якість обслуговування (QoS) та якість моніторингу досвіду (QoE). Якість обслуговування (QoS) визначається як сукупність характеристик телекомунікаційної послуги, яка впливає на її здатність задовольняти заявлені та непрямі потреби користувача. Якість моніторингу досвіду (QoE) – це «ступінь задоволення або роздратування користувача від користування програмою чи послугою.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник дипломної роботи: професор кафедри ТКРС, Одарченко Р.С.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58493
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри телекомунікаційних та радіоелектронних систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_172_2022_диплом_Іванова М.С..pdfдипломна робота1.87 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.