Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58425
Title: Робоча програма навчальної дисципліни Основи брендінгу
Authors: Крижанівський, Олександр Анатолійович
Keywords: Брендінг
компанія
аудиторія
стратегія
товар
знак
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Робочу програму навчальної дисципліни "Основи брендінгу" розроблено на основі освітньо-професійної програми "Дизайн", навчальних та робочих навчальних планів №НБ-5-022/21, №НБ-5-022з/21, №РБ-5-022/21, №РБ-5-022з/21 підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Бакалавр" за спеціальністю 022 "Дизайн" та відповідних нормативних документів
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58425
Appears in Collections:Робочі програми кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.13 Основи брендінгу.pdf695.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.