Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58425
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни Основи брендінгу
Автори: Крижанівський, Олександр Анатолійович
Ключові слова: Брендінг
компанія
аудиторія
стратегія
товар
знак
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Робочу програму навчальної дисципліни "Основи брендінгу" розроблено на основі освітньо-професійної програми "Дизайн", навчальних та робочих навчальних планів №НБ-5-022/21, №НБ-5-022з/21, №РБ-5-022/21, №РБ-5-022з/21 підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Бакалавр" за спеціальністю 022 "Дизайн" та відповідних нормативних документів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58425
Розташовується у зібраннях:Робочі програми кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.13 Основи брендінгу.pdf695.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.