Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58405
Назва: Дослідження трибологічних характеристик мастил при високих питомих навантаженнях
Автори: Чабан, Орест Іванович
Ключові слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
мастильні матеріали
трибологічні характеристики
зносостійкість
навантаження
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Розробка і використання нових видів авіаційної техніки, що експлуатуються в складних умовах при зростаючих навантаженнях, швидкостях і температурах вимагає створення мастильних матеріалів, що забезпечують роботу в цих умовах. Раціональне застосування та створення ефективних мастильних матеріалів, багато в чому визначають працездатність і довговічність машин і механізмів, є актуальним завданням сучасного машинобудування. Згідно зі статистичними даними щорічно на капітальний ремонт витрачається більше 20 млрд. доларів США. Більше 40 млрд. доларів США складають амортизаційні відрахування. На ремонт авіаціної техніки і виготовлення до неї запасних частин витрачається майже в п’ять разів більше виробничих потужностей, ніж на випуск нової. Навіть в найбільш розвинених країнах з високою культурою технічного обслуговування техніки та обладнання – США, Англії, Німеччини використання на практиці досягнень трибології дозволяє економити десятки мільярдів доларів і євро. Сьогодні експлуатується приблизно тридцять тисяч авіалайнерів, що використовуються як для пасажирських, так і для вантажних перевезень. Ця кількість включає сотні тисяч окремих малих літаків. Сьогодні вся ця кількість швидко зростають, оскільки потреба у авіаперевезеннях зростає. Аналіз паливно-мастильних матеріалів широко використовується в авіаційній промисловості і застосовується протягом багатьох років, оскільки необхідність добре зрозумілі. Великі літаки, менші літаки і вертольоти мають велику кількість агрегатів різні типи мастильних матеріалів, і ці матеріали мають вирішальне значення для авіаційної техніки. Одним з таких агрегатів є двигун. Типи двигунів мають різні конструкції, такі як турбовентиляторні, турбореактивні двигуни, турбогвинтові, навіть поршневі двигуни. Більшість із них мають подібні мастила, але різні мастила використовуються залежно від конкретного застосування. Інші типи агрегатів і компонентів, що використовують мастильні матеріали, в літаку складаються з гідравлічних систем, редукторних систем та ДСУ (допоміжних силових установок). Існує також багато типів наземного допоміжного обладнання, що використовується для обслуговування літак до того, як він підніметься в повітря, включаючи генератори, системи обробки повітря або системи передачі палива.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58405
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Чабан!!!.pdfКваліфікаційна робота1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.