Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSuzansky, Ruslan Dmytrovych-
dc.contributor.authorСузанський, Руслан Дмитрович-
dc.date.accessioned2023-03-10T11:46:30Z-
dc.date.available2023-03-10T11:46:30Z-
dc.date.issued2023-03-07-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58370-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Грищенко Юрій Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractFlight safety is an important part of civil aviation, along with passenger turnover and economic activity. On modern aircraft, most flights are automatic. When approaching the landing, piloting takes place in the director's mode, or, even more difficult, in the steering mode. Flight process automation is associated with high reliability of avionics and other aircraft systems. According to ICAO, the number of aviation accidents due to human factors is increasing every year. This is due to the fact that the crew is increasingly difficult to land in the director's mode. The quality of piloting technique is determined by the accuracy of flight parameters and timely and correct actions of the crew according to the flight operations manual. Similarly, the quality of the approach to landing depends on the accuracy of the course in the glide path. In aviation, the analysis of pilot information plays an important role in improving the safety of piloting, analysis of piloting techniques, systematic control and assessment of the level of professionalism of the crew. To do this, there are methods and algorithms for processing flight information. As mentioned above, ICAO pays great attention to training pilots to operate an aircraft in an automated mode. Accordingly, a dynamic stereotype should be developed during crew training to facilitate the pilot task. But when performing a pilot task, the pilot has more external factors that increase the human factors in flight. Therefore, there are on-board analysis systems for assessing the quality of piloting technique.uk_UA
dc.description.abstractБезпека польотів є важливою частиною цивільного авіації, поряд з пасажирооборотом і господарською діяльністю. На сучасних літаках більшість польотів автоматичні. При наближенні до посадка, пілотування відбувається в режисерському режимі, або, що ще складніше, в режимі рульового управління. Автоматизація льотного процесу пов'язана з високою надійність авіоніки та інших систем літака. За даними ІКАО, кількість авіаційних подій з вини людей факторів зростає з кожним роком. Це пов'язано з тим, що екіпаж є все важче приземлитися в режимі режисера. Якість техніки пілотування визначається точністю параметрів польоту та своєчасних і правильних дій екіпажу відповідно до керівництво з льотної експлуатації. Так само якість заходу на посадку залежить точність курсу по глісаді. В авіації важливу роль відіграє аналіз інформації пілотів підвищення безпеки пілотування, аналіз техніки пілотування, системат контроль і оцінка рівня професіоналізму екіпажу. Зробити це, є методи та алгоритми обробки польотної інформації. Як було зазначено вище, ICAO приділяє велику увагу підготовці пілотів керувати літальним апаратом в автоматизованому режимі. Відповідно, динамічний стереотип повинні бути розроблені під час навчання екіпажу для полегшення завдання пілота. Але при виконанні пілотного завдання пілот має більше зовнішніх факторів що збільшує людський фактор у польоті. Тому є бортові системи аналізу для оцінки якості техніки пілотування.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjecthuman factoruk_UA
dc.subjectлюдський факторuk_UA
dc.subjectlanding approachuk_UA
dc.subjectзахід на посадкуuk_UA
dc.subjectpiloting techniqueuk_UA
dc.subjectтехніка пілотуванняuk_UA
dc.titleThe system for analyzing the deterioration of the flight quality during the approach of the aircraft to landuk_UA
dc.title.alternativeCистема аналізу погіршення якості польоту під час заходу літака на посадкуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2022_173_Сузанський Р.Д..pdf877.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.