Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПушкарук, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-03-09T09:14:22Z-
dc.date.available2023-03-09T09:14:22Z-
dc.date.issued2023-03-07-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58335-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки, Єгоров Сергій Григоровичuk_UA
dc.description.abstractГазотурбінні двигуни є основним типом двигунів, що застосовуються у військовій і цивільній авіації. Тягово-економічні характеристики цих двигунів повинні добре узгоджуватися з характеристиками літального апарату. Це забезпечує необхідну ефективність та економічність застосування літального апарату при заданих значеннях параметрів робочого процесу авіаційної силової установки. Однією з найскладніших задач при створенні авіаційного двигуна є вибір параметрів робочого процесу двигуна та отримання необхідних експлуатаційних характеристик. Цей етап передує проектуванню і виготовленню дослідного зразка. Він ґрунтується на урахування тактико-технічних вимог до літального апарату і його силової установки, оцінки технологічних можливостей створення всіх елементів літального апарату і його двигунів а також прийнятої концепції вживання і експлуатації літального апарату. Окрім параметрів літака, що характеризуються його аеродинамікою, оптимізуються параметри робочого процесу двигуна і ряд інших параметрів, що визначають ефективність і економічність газотурбінного двигуна. На основі розрахунку і аналізу критеріїв ефективності літального апарату вибирається тип авіаційного двигуна та здійснюється перший етап оптимізації параметрів робочого процесу ГТД і характеристик силової установки в цілому. На другому етапі оптимізації параметрів і характеристик газотурбінного двигуна здійснюється оцінка вартості життєвого циклу літального апарату з вибраною (спроектованої) силовою установкою. У моделі життєвого циклу вартість літака, його силової установки і різних систем ділиться на декілька видів витрат: на дослідницькі і проектувальні розробки літального апарату, силової установки, систем устаткування і озброєння; на виробництво літального апарату, двигунів, систем озброєння і оснащення; на експлуатацію та ремонт.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectгазотурбінний двигунuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectремонтuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectсилові установкиuk_UA
dc.titleЗасоби контролю технічного стану маршових двигунів сучасного ПС цивільної авіаціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2022_173_Пушкарук Н.М..pdf3.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.