Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСередюк, Олексій Олександрович-
dc.date.accessioned2023-03-09T08:50:07Z-
dc.date.available2023-03-09T08:50:07Z-
dc.date.issued2023-03-07-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58318-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Землянський Володимир Михайловичuk_UA
dc.description.abstractКожна одиниця авіаційної техніки безумовно повинна підлягати точному діагностуванню для забезпечення довгої та надійної роботи. Технічним діагностуванням називається процес визначення технічного стану об'єкта з певною точністю. Метою технічної діагностики є ефективна організація процесів діагностування авіаційної техніки при виготовленні, експлуатації, ремонті та зберіганні, а також підвищення її надійності та ресурсу при якісному технічному обслуговуванні, безпечній та надійній експлуатації. При діагностуванні визначається стан об'єкта в даний час, на майбутній і минулий періоди роботи. Планер, двигун, функціональні системи АТ схильні до безперервних, якісних змін. Напрямок цих змін визначається другим законом термодинаміки, який стверджує, що впорядковані системи (до них відносяться всі технічні пристрої) мають тенденцію самовільно руйнуватися згодом, тобто. втрачати впорядкованість, закладену у яких під час створення. Ця тенденція проявляється при спільній дії численних дезорганізаційних факторів, які не можуть бути враховані при проектуванні та виготовленні авіаційної техніки, тому процеси зміни якості здаються нерегулярними, випадковими, а їх наслідки – несподіваними. В наш час конкурентного застосування набуває лазерна доплерівська анемометрія, як вид оптичних безконтактних методів. Оптичні безконтактні методи дозволяють вирішити проблеми виробництва, пов'язані з недостатньою точністю, великою кількістю браку, знос вимірювального обладнання. При використанні даного методу вимірювання не виникають додаткові похибки, пов'язані, наприклад, з прослизанням.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectлазерuk_UA
dc.subjectлазерна анемометріяuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectшвидкістьuk_UA
dc.subjectпотікuk_UA
dc.subjectоптична схемаuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.titleДіагностування авіаційної техніки за допомогою лазерного доплерівського вимірювача швидкостіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2022_173_Середюк О.О..pdfДиплом з пояснювальною запискою2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.