Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58318
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Середюк, Олексій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T08:50:07Z | - |
dc.date.available | 2023-03-09T08:50:07Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-07 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58318 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Землянський Володимир Михайлович | uk_UA |
dc.description.abstract | Кожна одиниця авіаційної техніки безумовно повинна підлягати точному діагностуванню для забезпечення довгої та надійної роботи. Технічним діагностуванням називається процес визначення технічного стану об'єкта з певною точністю. Метою технічної діагностики є ефективна організація процесів діагностування авіаційної техніки при виготовленні, експлуатації, ремонті та зберіганні, а також підвищення її надійності та ресурсу при якісному технічному обслуговуванні, безпечній та надійній експлуатації. При діагностуванні визначається стан об'єкта в даний час, на майбутній і минулий періоди роботи. Планер, двигун, функціональні системи АТ схильні до безперервних, якісних змін. Напрямок цих змін визначається другим законом термодинаміки, який стверджує, що впорядковані системи (до них відносяться всі технічні пристрої) мають тенденцію самовільно руйнуватися згодом, тобто. втрачати впорядкованість, закладену у яких під час створення. Ця тенденція проявляється при спільній дії численних дезорганізаційних факторів, які не можуть бути враховані при проектуванні та виготовленні авіаційної техніки, тому процеси зміни якості здаються нерегулярними, випадковими, а їх наслідки – несподіваними. В наш час конкурентного застосування набуває лазерна доплерівська анемометрія, як вид оптичних безконтактних методів. Оптичні безконтактні методи дозволяють вирішити проблеми виробництва, пов'язані з недостатньою точністю, великою кількістю браку, знос вимірювального обладнання. При використанні даного методу вимірювання не виникають додаткові похибки, пов'язані, наприклад, з прослизанням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | авіоніка | uk_UA |
dc.subject | лазер | uk_UA |
dc.subject | лазерна анемометрія | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | швидкість | uk_UA |
dc.subject | потік | uk_UA |
dc.subject | оптична схема | uk_UA |
dc.subject | аналіз | uk_UA |
dc.title | Діагностування авіаційної техніки за допомогою лазерного доплерівського вимірювача швидкості | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2022_173_Середюк О.О..pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 2.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.