Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKonoval, Viktor Pavlovich-
dc.contributor.authorКоновал, Віктор Павлович-
dc.date.accessioned2023-03-09T08:25:48Z-
dc.date.available2023-03-09T08:25:48Z-
dc.date.issued2023-03-07-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58309-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Бєлінський Віктор Миколайовичuk_UA
dc.description.abstractConducting classes remotely, not being able to explain in person and help at the time of the problem - a new problem that we encountered 3 years ago, and could not imagine such situations in our work. But war and pandemic contributed unexpected adjustments and forced everyone to urgently master digital tools and new pedagogical approaches and techniques. Forced distance learning has become a challenge for everyone participants in the educational process both for coaches and airline staff. Organize quality training using digital technologies, motivate, give advices to technical problems was not easy. Distance learning is an individualized process of acquiring knowledge, skills, abilities and ways of human cognitive activity, which occurs mainly through the indirect interaction of distant participants in the training process in a specialized environment that operates on the base of modern information and communication technologies. Distance learning involves access to the Internet, technical support (computer, tablet, smartphone, etc.) for all participants in the educational process, as well as the fact that leader of have lessons distance learning technologies.uk_UA
dc.description.abstractПроведення занять дистанційно, відсутність можливості пояснити особисто та допомогти при час проблеми - нова проблема, з якою ми зіткнулися 3 роки тому, і не міг уявити собі таких ситуацій у нашій роботі. Але цьому посприяли війна та пандемія несподівані корективи та змусили всіх терміново опанувати цифрові інструменти та нові педагогічні підходи та техніки. Примусове дистанційне навчання стало викликом для всіх, хто в ньому бере участь навчальний процес як для тренерів, так і для персоналу авіакомпанії. Організовувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, мотивувати, давати поради з технічними проблемами було нелегко. Дистанційне навчання – це індивідуалізований процес отримання знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, яка відбувається переважно через опосередкована взаємодія віддалених учасників навчального процесу в a спеціалізоване середовище, яке функціонує на базі сучасної інформації та комунікаційні технології. Дистанційне навчання передбачає доступ до мережі Інтернет, технічну підтримку (комп’ютер, планшет, смартфон тощо) для всіх учасників освітнього процесу, а також те, що керівники мають уроки дистанційних технологій навчання.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectavionicsuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectcomputeruk_UA
dc.subjectкомп'ютерuk_UA
dc.subjectmicrophoneuk_UA
dc.subjectмікрофонuk_UA
dc.subjectworkplaceuk_UA
dc.subjectробоче місцеuk_UA
dc.subjectmobile phoneuk_UA
dc.subjectмобільний телефонuk_UA
dc.titleApplication of hardware and software tools for training airline technical staff in avionicsuk_UA
dc.title.alternativeЗастосування апаратно-програмних засобів навчання технічного персоналу авіакомпанії з авіонікиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2022_173_Коновал В.П..pdfDiploma with explanatory letter4.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.