Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58131
Назва: Підвищення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Increasing the level of teaching mathematics in distance learning conditions
Автори: Олійник, Олег Петрович
Олійник, Світлана Володимирівна
Oliynyk, Оleg
Oliynyk, Svitlana
Ключові слова: дистанційне навчання
викладання математики
PhET
GeoGebra
distance learning
teaching mathematics
PhET
GeoGebra
Дата публікації: 24-лис-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Олійник О. П., Олійник С. В. Підвищення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. - К.: НАУ, 2021. - № 1. - С. 210–213.
Серія/номер: Issue No. 1;
Короткий огляд (реферат): Вивчення математики в закладах освіти є основним інструментом, за допомогою якого формується аналітичне, логічне та критичне мислення у майбутніх спеціалістів, який забезпечує вироблення таких навичок, як: аналітичне мислення і пошук інновацій, комплексне вирішення проблем, критичне мислення та аналіз, моніторинг та контроль, вміння аргументувати та інші. Виділено комплекс рекомендацій для підвищення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання..Акцентовано увагу на необхідності неперервного моніторингу системи освіти стосовно її відповідності до потреб суспільства і викликів динамічного світу та новітніх технологій.
Learning of mathematics in educational institutions is the main tool through which analytical, logical and critical thinking is formed in future professionals, which provides producing such skills as analytical thinking and innovation, integrated problem solving, critical thinking and analysis, monitoring and control, ability to argue and others. Тhe complexe of recommendations for increasing of level of teaching of mathematics in the conditions of distance learning was allocated. Emphasis is placed on the necessity for uninterrupted monitoring of the education system in relation to its compliance with the needs of society and the challenges of a dynamic world and the latest technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58131
ISSN: 2786-5495
DOI: 10.18372/2786-5495.1.15785
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_наук. жур. №1 (2021)_С. 210-213.pdfстаття743.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.