Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолбарев, Єгор Андрійович-
dc.date.accessioned2023-02-02T08:36:42Z-
dc.date.available2023-02-02T08:36:42Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57834-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: Мислович М.В.uk_UA
dc.description.abstractУ наш час розвиток технологій досягнув того, що якщо раніше для якщо раніше для дозвілу читали газети або книжки, то сьогодні використовують комп’ютер або смартфон. Обчислювальна машина зараз об’єднує речі, які раніше потрібно було придбати окремо, це камера, блокнот, газета, курси університету, відеопрогравач, аудіопрогравач, телевізор та ін. Таким чином, розробники вирішили використати потужності комп’ютера для того, щоб запускати з нього ігри. Однією з перших комп’ютерних ігор була Tennis for Two, яка була створена у 1958 році фізиком Уільямом Хігінботамом у Брукхейвенській національній лабораторії. Це був м’яч на тенісному корті, який рухався від одного гравця до іншого, це було на осцилографі. З тих пір технології створення інтерактивних додатків лише удосконалювались, створювались комп’ютери, на яких можна було написати код, після виконання якого запускалась програма. Суспільності сподобалась ідея ігор у комп’ютерах, тому створювались команди розробників, які їх розроблювали. Спочатку створювались 2D ігри, а теперішні технології дозволяють створювати і 3D ігри. Якщо раніше були прості ігри по типу Маріо, то потім вимоги до додатків стали набагато складніше, а амбіції розробників все більші, тому було принято рішення створити рушій для додатків, в якому будуть усі інструменти для створення ігор нового покоління. Таким рушієм був Unreal Engine 1996 року, зроблений розробником Epic Games. С тих пір, роль комп’ютерних ігор тільки збільшувалась у житті людей, а у світі з’явилась індустрія ігор, тому створення інтерактивного додатку сьогодні буде як ніколи актуальне.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectінтерактивний додатокuk_UA
dc.subjectunreal engineuk_UA
dc.subjectсистема створення інтерактивних додатківuk_UA
dc.subjectкомп'ютерна граuk_UA
dc.subject3D додатокuk_UA
dc.titleІнтерактивний додаток для здійснення ігрових маніпуляцій на основі Unreal Engineuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2022_123_Долбарев Єгор.pdfдипломна робота5.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.