Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадченко, Ганна-
dc.contributor.authorRadchenko, Hanna-
dc.date.accessioned2023-01-30T11:38:41Z-
dc.date.available2023-01-30T11:38:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57746-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Управління споживчим досвідом (customer experience)» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Consumer management experience (customer experience)" developed on the basis of "Methodical recommendations to the development and design of the work program of the academic discipline of the day and correspondence forms of education", approved by the rector's order dated 04.29.2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні основних теорій споживчих мотивацій, особливостей поведінки споживача на ринку, методами вивчення споживчих мотивацій та сегментації на цій базі ринку та основами управління customer experience. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів розуміння та вміння управляти враженнями, якими люди обмінюються в онлайні. Думки й відчуття, котрими поділились споживачі, накопичуються та формують колективну збірку досвіду різних індивідів. Customer experience це, власне, і є бренд.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the main theories of consumer motivations, features of consumer behavior in the market, methods of studying consumer motivations and segmentation on this market base, and the basics of customer experience management. The purpose of the academic discipline is to develop students' understanding and ability to manage the impressions that people exchange online. Thoughts and feelings shared by consumers accumulate and form a collective collection of experiences of different individuals. Customer experience is, in fact, what a brand is.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.subjectспоживчий досвідuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectexperienceuk_UA
dc.subjectconsumer experienceuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Управління споживчим досвідом (customer experience)"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Customer experience management (customer experience)"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Управління споживчим досвідом (customer experience)_2021.pdfробоча програма1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.