Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57734
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Моделювання меблів" ос "Бакалавр"
Інші назви: Educational and methodological complex of the discipline "Furniture Modeling" os "Bachelor"
Автори: Новік, Ганна Володимирівна
Novik, Hanna
Ключові слова: дизайн меблів
проєктний образ
конструктивні елементи меблів
методи художнього моделювання об’єктів
технології
проєктно-конструкторська робота
художньо-проектні вирішення
формоутворення
furniture design
project image
structural elements of furniture
methods of artistic modeling of objects
technologies
design and construction work
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Місце навчальної дисципліни в системі професійних знань визначається знанням та вмінням створювати конструктивно-технологічну основу об’єктів дизайну, втілювати їх об’ємно-просторові та художньо-образні особливості в конструкціях та матеріалах, дотримуватися у професійній діяльності стандартів проєктування та технологій виготовлення об’єктів предметно-просторового оточення людини. Дана навчальна дисципліна об’єднує загальнотеоретичні підходи до фундаментальних проблем дизайнерської діяльності з конкретними питаннями промислового дизайну, що стосуються окремих сторін професійної роботи дизайнера, зокрема дизайну меблів - найважливішого елементу інтер’єру житлового і громадського середовища, є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують конструкторський профіль фахівця в галузі дизайну. Метою навчальної дисципліни є прищеплення уміння розробляти художній образ та конструктивні елементи меблів; набуття студентами сталої системи знань з сучасних концепцій, понять, методів та технологій художнього моделювання об’єктів, які впливають на формування інтер’єру. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - опанування основних принципів, методів, етапів дизайну меблів та обладнання інтер’єрів; - ознайомлення з соціальними, функціональними, ергономічними та естетичними аспектами проєктування меблів та елементів обладнання інтер’єру; - формування досвіду проєктного (конструкторського) та образного мислення; - розкриття закономірностей поетапного та методичного ведення проєктно-конструкторської роботи; - ознайомлення з художніми, естетичними, ергономічними, економічними та конструктивними можливостями різних матеріалів; - розкриття взаємозалежності між формоутворенням об’єктів дизайну та технологією його виготовлення, конструкцією, матеріалами.
The place of an educational discipline in the system of professional knowledge is determined by the knowledge and ability to create the structural and technological basis of design objects, to embody their volumetric-spatial and artistic-figurative features in structures and materials, to adhere to design standards and object manufacturing technologies in professional activity subject-spatial environment of a person. This educational discipline combines general theoretical approaches to the fundamental problems of design activity with specific issues of industrial design, which relate to certain aspects of a designer's professional work, in particular furniture design - the most important element of the interior of a residential and public environment, is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills , which form the design profile of a specialist in the field of design. The purpose of the educational discipline is to inculcate the ability to develop an artistic image and constructive elements of furniture; acquisition by students of a stable system of knowledge of modern concepts, concepts, methods and technologies of artistic modeling of objects that influence the formation of the interior. The tasks of studying the academic discipline are: - mastering the basic principles, methods, stages of furniture design and interior equipment; - familiarization with social, functional, ergonomic and aesthetic aspects of designing furniture and elements of interior equipment; - formation of project (design) and imaginative thinking experience; - disclosure of regularities of step-by-step and methodical design and construction work; - familiarization with the artistic, aesthetic, ergonomic, economic and constructive possibilities of various materials; - revealing the interdependence between the shaping of design objects and its manufacturing technology, construction, and materials.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57734
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01_ММ_РП.pdfРобоча програма899.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.