Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57648
Назва: | Євроінтеграційний вектор реформування і розвитку вищої освіти Норвегії |
Автори: | Прохоренко, Яна Сергіївна |
Ключові слова: | євроінтеграція Норвегія вища освіта реформування |
Дата публікації: | 19-тра-2022 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Прохоренко Я.С. Євроінтеграційний вектор реформування і розвитку вищої освіти Норвегії // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 18-20 травня 2022 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2022. – С.257-260 |
Короткий огляд (реферат): | Історично так склалось, що вища освіта Норвегії характеризується високим рівнем. Освітнє становлення громадян завжди було пріоритетом держави. 87% всіх людей, які старші 16 років, мають закінчену початкову й неповну середню освіту, 56 відсотків мають повну середню шкільну освіту, 22 відсотки завершили програму вищої освіти, 900 тис. з 4,6 млн. жителів країни Норвегії у даний час навчаються. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57648 |
Розташовується у зібраннях: | Політ. Європейський вибір вищої технічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прохоренко Я.С..pdf | 611.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.