Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57634
Назва: Основні принципи забезпечення довгострокової експлуатації літаків
Автори: Керекеша, Микола Олегович
Ключові слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
втома
напруження
плакований шар
цикли навантаження
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Повітряний транспорт є одним з основних компонентів транспортної інфраструктури сучасної цивілізації, найважливішою ланкою єдиної світової транспортної системи. Основною метою діяльності авіаційної транспортної системи цивільної авіації є забезпечення потреб громадян і економіки в сфері надання послуг по здійсненню повітряних перевезень і виконання авіаційних робіт. Нові підвищені вимоги в області безпеки польотів ускладнюють конструкцію літаків, викликають необхідність впровадження нового і вдосконаленого бортового і наземного обладнання, що збільшує трудовитрати на пошук несправностей в складних бортових системах, а це істотно впливає на регулярність польотів. В умовах гострої необхідності швидкого зростання обсягу авіаперевезень та інших видів робіт, пов'язаних із застосуванням авіації в народному господарстві, зростанням ролі ЦА в транспортній системі країни, в той же час ускладнення авіаційної техніки і технологічних процесів її застосування, всебічного підвищення ефективності авіатранспортного виробництва, інтенсифікації використання авіатехніки, вміння економічно грамотно її експлуатувати набувають особливої актуальності. Якщо не враховувати вплив "людського фактора" (помилки екіпажу при керуванні літаком, невиконання або неналежне виконання регламентних робіт технічним персоналом), то всі випадки руйнування деталей або агрегатів літака обумовлені трьома основними причинами - корозією, втомою і зносом металів та сплавів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57634
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом-Керекеша.pdfКваліфікаційна робота3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.