Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57444
Назва: Methods to Improve the Rotor Supports of Turbofan Engines for Long-range Passenger Airplanes
Інші назви: Удосконалення опор роторів двоконтурних турбореактивних двигунів, що використовуються в силових установках дальньомагістральних літаків
Автори: Liu, Сhuan fu
Лю, Чуаньфу
Ключові слова: сeramic Hybrid Bearings
turbofan Engines
strength
improving effectiveness
design shaft and bearing
design engine
qualifying work
дипломна робота
навантаження
двигун
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): Projected engine is based on the engine GEnx prototype,The General Electric GEnx ("General Electric Next-generation") is an advanced dual rotor, axial flow, highbypass turbofan jet engine in production by GE Aviation for the Boeing 787 and 747- 8.The double -circuit turbojet engine (TRDD) has a design that allows to move additional masses of air that passes through the outer circuit of the engine. This design provides the higher efficiency than the usual TRD. The first concept of TRDD in aircraft engineering was proposed by the Ukrainian designer of the aircraft engines Архип Люлька . On the basis of the experiments conducted since 1937, Архип Люлька applied for the invention of two -circuit TRD . But critical assessment of the situation reveals that The main advantage of this engine is their high efficiency. Disadvantages -Large weight and size. Especially the large diameter of the fan, which leads to a significant air resistance in the flight. The scope of such engines is a mid -length commercial airliner and military transportation aviation. So engine necessitates changes in order to improve previously mentioned qualities such as: thrust, efficiency, fuel consumption, durability, weight, and size.
Проектований двигун базується на прототипі двигуна GEnx, General Electric GEnx ("Дженерал Електрик наступного покоління") - це передовий подвійний ротор, осьовий потік, високий байпас турбовентиляторний реактивний двигун у виробництві GE Aviation для Boeing 787 і 747- 8. Двоконтурний турбореактивний двигун (ТРДД) має конструкцію, яка дозволяє йому рухатися додаткові маси повітря, які проходять через зовнішній контур двигуна. Цей дизайн забезпечує більш високу ефективність, ніж звичайний ТРД. Перша концепція TRDD в авіаційну техніку запропонував український конструктор авіаційних двигунів Архип Люлька. На основі проведених з 1937 р. дослідів архіп Люлька претендувала на винахід двоконтурного ТРД. Але критична оцінка ситуації виявляє, що головна перевага цього двигуна полягає в їх високому ККД. Недоліки - велика вага і розміри. Особливо великий діаметр вентилятора, що призводить до значного опору повітря в польоті. The Сфера застосування таких двигунів - комерційні авіалайнери середньої довжини і військово-транспортні авіації. Отже, двигун потребує змін, щоб покращити вищезгадане такі якості, як: тяга, ефективність, споживання палива, довговічність, вага та розмір.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57444
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лю Чуаньфу.pdfqualification work3.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.