Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтельмашенко, Олена-
dc.contributor.authorStelmashenko, Olena-
dc.date.accessioned2023-01-04T09:03:19Z-
dc.date.available2023-01-04T09:03:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57368-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження в Інтернеті» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. The work program (WP) of the academic discipline "Marketing research on the Internet" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей процесу проведення маркетингових досліджень в Інтернеті. Метою дисципліни «Маркетингові дослідження в Інтернеті» є знайомство студентів з основними поняттями та інструментами маркетингових on-line досліджень, формування практичних навичок студентів по самостійному проведенню кількісних і якісних досліджень в мережі Інтернет, що застосовуються в маркетинговій діяльності компаній.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of the process of conducting marketing research on the Internet. The purpose of the discipline "Marketing research on the Internet" is to acquaint students with the basic concepts and tools of online marketing research, to form practical skills of students to independently conduct quantitative and qualitative research on the Internet, which are used in the marketing activities of companies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингові дослідження в Інтернеті"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Marketing research in the Internet"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетингові дослідження в Інтернеті_2021.pdfробоча програма1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.