Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57347
Title: Формування програми технічного обслуговування повітрянного судна
Authors: Грищенко, В'ячеслав Сергійович
Keywords: кваліфікаційна робота
дипломна робота
обслуговування
повітряне судно
ефективність
аналіз
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Система технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) повітряних суден (ПС) цивільної авіації (ЦА) визначає ефективність їх використання та витрати на технічну експлуатацію ПС. Вартість ТОіР для кожного екземпляра сучасних типів ПС, включаючи запчастини та обладнання, за весь термін експлуатації в 2-3 рази перевищує початкову вартість ПС, що підтверджує актуальність вирішення завдань підвищення якості системи ТОіР та ефективності її функціонування. Зарубіжна практика створення нових типів ПС включає процес проектування системи ТОіР безпосередньо в етап проектування ПС і попередній етап техніко-економічного обґрунтування, що дозволяє створювати конструкцію ПС під обрану систему ТОіР з урахуванням всіх очікуваних умов експлуатації ПС цього типу. У вітчизняній системі ТОіР програма ТО у вигляді Регламенту ТО формується виробником спільно з авіаційною владою для всіх авіакомпаній однакова. Відступи від Регламенту неможливі доти, доки він не буде затверджений та переглянутий виробником для всіх авіакомпаній, що експлуатують цей тип. У зарубіжній системі ТОіР програму ТО кожна авіакомпанія розробляє собі самостійно з урахуванням документів, наданих виробником і авіаційною владою країни реєстрації ЗС. Авіакомпанією «Ukraine International Airlines» експлуатується парк із 5 літаків Boeing-737-500, програма ТО яких була складена компанією провайдером інжинірингового та логістичного забезпечення MAU Technik на базі застарілої логіки стандарту MSG-2. Сьогодні Boeing Inc. надає можливість авіакомпаніям перейти на сучасніший рівень ТО, в основі якого лежить новітня логіка формування процесів ТО, відповідно до нового стандарту MSG-3. Виробником надається посібник зі створення програми ТО – Maintenance Planning Document. Перевізник має вирішити собі одне питання – навіщо йому потрібно переходити на нову логіку ТОіР? Щоб визначитися з необхідністю переходу на програму ТО, засновану на MSG-3, необхідно провести дослідження та зрозуміти природу та принципи формування програми ТО на заході, а також зрозуміти – що таке MSG. Тільки маючи повне розуміння цих процесів, можна розпочинати самостійну розробку програми ТО.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57347
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Грищенко (1).pdfКваліфікаційна робота1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.