Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57145
Title: Особливості формування підходів до забезпечення дистанційного інтелектуального керування станом вантажних транспортних засобів і режимами праці та відпочинку водіїв в умовах експлуатації
Other Titles: Features of the formation of approaches to ensuring remote intelligent control of the state of freight vehicles and the modes of work and rest of drivers in operating conditions
Authors: Грицук, Ігор Валерійович
Gritsuk, Igor
Худяков, Ігор Валентинович
Khudiakov, Igor
Український, Євген Олександрович
Ukrainskyi, Yevhen
Keywords: автотранспортний засіб
motor vehicle
технічна експлуатація
technical operation
інтелектуальне керування
intelligent control
Issue Date: 2-Sep-2020
Publisher: Херсонська державна морська академія
Citation: Грицук І.В., Худяков І.В., Український Є.О. Особливості формування підходів до забезпечення дистанційного інтелектуального керування станом вантажних транспортних засобів і режимами праці та відпочинку водіїв в умовах експлуатації // Безпека життєдіяльності на транспорті та виробництві – освіта, наука, практика: ма-теріали VII Міжнар. науково-практ. конф. (Херсон, 9 -12 вересня, 2020 р.). – Херсонська державна морська академія – Херсон, 2020. – С. 85–89.
Abstract: Процеси експлуатації автотранспортних засобів (АТЗ) супроводжуються присутністю ряду негативних наслідків, серед яких є витрата значної кількості палива, забруднення навколишнього середовища тощо. Враховуючи вплив цих процесів на зовнішнє середовище і, як результат, необхідність прийняття рішень щодо розробки протидії цьому явищу, адекватних результатам, що досягаються, треба мати необхідний обсяг достовірної інформації про параметри експлуатації АТЗ.
The processes of operation of motor vehicles are accompanied by the presence of a number of negative consequences, among which there is a significant amount of fuel consumption, environmental pollution, etc. Taking into account the impact of these processes on the external environment and, as a result, the need to make decisions on the development of counteraction to this phenomenon, adequate to the achieved results, it is necessary to have the necessary amount of reliable information about the operating parameters of the vehicles.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57145
ISBN: 978-966-2245-61-5
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_Тези_Херсон-БЖД_2020.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.