Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57056
Назва: Розвиток електронної комерції в контексті діджиталізації міжнародного бізнесу
Автори: Володько, Анастасія Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
електронна комерція
електронний бізнес
електронна торгівля
діджиталізація
цифрова трансформація бізнесу
Дата публікації: гру-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах економічного розвитку спостерігається розширення масштабів інформаційного обміну, а використання Інтернету не тільки прискорює обмінні процеси, а й зумовлює появу нової реальності, пов'язаної із забезпеченням доступу до інформації, пошуком нових ринків збуту. Завдяки цьому навіть невеликі фірми отримують можливість вийти на світовий ринок, в обмінні процеси залучається більше контрагентів, а роль малих і середніх фірм стає все більш значущою для національної та світової економік. Таким чином, розширюється сукупна пропозиція, створюються передумови для економічного зростання, стираються кордони між локальними, регіональними та міжнародними ринками.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Пічкурова Зоя Володимирівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57056
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_292_2022_Володько А..pdfдипломна робота1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.