Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57043
Title: Геомаркетингові дослідження засобами геоінформаційних технологій
Authors: Іовов, Ігор Сергійович
Keywords: геоінформаційні технології
геоінформаційні системи
маркетинг
маркетингові дослідження
гeoмаркетинг
гeомаркетингові дослідження
дипломна робота
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Іовов І.С. Геомаркетингові дослідження засобами геоінформаційних технологій. - Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 193 "Геодезія та землеустрій". - Київ: Національний авіаційний університет, 2022. - 114 с.
Abstract: Геоінформаційні Системи (ГІС) займають важливе місце в області самих прогресивних та найуспішніших інформаційних технологій. ГІС поєднують переваги системи управління базами даних (СУБД) та карт. Візуалізація просторово локалізованих даних, отриманих при проведенні геомаркетингових досліджень, оптимізує роботу з даними та подає інформацію у вигляді зручному для сприйняття. Сучасні геомаркетингові дослідження виконуються з використанням ГІТ, з метою встановлення та налагодження оптимальних зв'язків між виробником та споживачем на основі геолокації. Багато чинників, наприклад таких як: кількість потенційних покупців товарів і послуг, інфраструктура району, конкурентне середовище, специфіка території закладаються до аналізу та моделювання найкращого місцезнаходження для точки продажу при відкритті нового бізнесу.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник роботи: к.т.н., доцент Хірх-Ялан Вікторія Ігорівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57043
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічної геодезії та землеустрою

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАБД_2022_193_Іовов І.С..pdfдипломна робота4.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.