Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56996
Title: UX/UI дизайн для програмної платформи NFT Marketplace
Authors: Шкуратова, Наталія Павлівна
Keywords: дипломна робота
розробка інтерфейсу
збір та аналіз ідей
ітеративний метод
тестування
дослідження цільової аудиторії
аналіз конкурентів
підтримка життєдіяльності продукту
Issue Date: 31-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Інтерфейси існують, щоб люди могли взаємодіяти з нашим світом. Через інтерфейс ми можемо пояснити, проілюструвати, дати можливість, показати взаємозв’язок, об’єднати людей або розділити, управляти очікуваннями та давати доступ до послуг. Процес проектування інтерфейсів - це не мистецтво. UX - це те, що люди відчувають, коли вони використовують щось. Спочатку є користувач, потім з'являється взаємодія. Тому потрібно вивчити користувача, його мотивації і емоції перш, ніж почати розробляти продукт. Невзаємозамінні токени (NFT) - це унікальні цифрові елементи з керованим блокчейном володінням. Приклади включають предмети колекціонування, ігрові предмети, цифрове мистецтво, квитки на заходи, доменні імена і навіть записи про володіння фізичними активами. Більшість дискусій про невзаємозамінних токенах починається з подання ідеї взаємозамінності, яка визначається як «можливість замінити або замінити іншим ідентичним елементом». Ми думаємо, що це занадто ускладнює ситуацію. Щоб краще зрозуміти, що може вважатися незамінним активом, просто подумайте про більшу частину речей, якими ви володієте. Стілець, в якому ви сидите, телефон, ноутбук - все, що ви можете купити. Все це відноситься до категорії невзаємозамінних речей. За приклад ми можемо взяти валюту - класичний приклад взаємозаміняємого активу. П'ять гривнів - це завжди п'ять гривнів, незалежно від серійного номера на конкретній п'яти гривневій купюрі або від того, чи лежать п'ять гривнів на вашому банківському рахунку. Можливість замінити п'ятигривневу купюру іншою п'ятигривневою те, що робить валюту взаємозамінною. Також особливість полягає в тому, що взаємозамінність відносна; це справді можна застосувати тільки при порівнянні кількох речей. Розгляньте квитки бізнес класу, економ-класу і першого класу. Кожен квиток приблизно взаимозаменяем в межах свого класу, але ви не можете чесно обміняти квиток першого класу на квиток бізнес-класу. Навіть стілець, на якому ви сидите, приблизно відповідає стільця тієї ж моделі, якщо тільки ви не розробили спеціальну прив'язку до вашого конкретного стільця. Цікаво, що взаємозамінність теж може бути суб'єктивною. Повернемося до прикладу з квитком на літак: людина, яка піклується про те, щоб сидіти біля вікна, а не біля проходу, може не брати до уваги два квитки економічного класу взаємозамінними. Точно так же рідкісний пенні може коштувати 1 цент для мене, але набагато дорожче для колекціонера. Ми побачимо, що деякі з цих нюансів стають важливими при поданні цих елементів в блокчейнах. Хороший дизайн досвіду користувача завжди є частиною процесу розробки продукту. Ви взаємодієте зі своїми користувачами, щоб створити унікальне поєднання структури, змісту та досвіду користувача, яке ефективно досягне необхідних цілей. Процес проектування досвіду користувача - це ітеративний метод, який допомагає вам постійно вдосконалювати та полірувати ваші дизайни. У процесі ви повторно проходите різні етапи, оцінюючи свої проекти на кожному етапі. Процес проектування включає наступні шість етапів: ● Дослідження предметної області; ● Дослідження цільової аудиторії та аналіз конкурентів; ● Збір та аналіз ідей; ● Створення низько та високо деталізованих прототипів, тестування; ● Розробка інтерфейсу, взаємодія з розробникам, підтримка життєдіяльності продукту.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора № 311/од від 27.05.2021р. "Про розміщення кваліфікаційний робіт здобувачів вищої освіти в репозитарій університету". Науковий керівник: к. т. н., доцент Райчев Ігор Едуардович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56996
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Шкуратова_Н_П.pdfДипломна робота5.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.