Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСторожук, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-12-06T07:42:40Z-
dc.date.available2022-12-06T07:42:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСторожук М. М. Трансформація емоційної сфери юнацької молоді у воєнний час. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56979-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор психол. наук, професор Семиченко Валентина Анатоліївнаuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розкрито проблему трансформації емоційної сфери юнацької молоді у воєнний час, зокрема: у цьому віці відбувається завершення формування особистості, емоційна сфера юнаків стає гнучкішою, а емоційне життя стабільнішим, саме тому особам цього віку стає легше контролювати прояви свої емоцій. У вольовій сфері зростає рівень самоконтролю, що допомагає при подоланні перешкод та досяганні мети. Та все ж таки юнацька молодь є вразливою до зовнішніх факторів, так як переживає «кризу ідентичності». Юнацький вік є призивним віком, та враховуюючи теперішнє воєнне становище, емоційна сфера представників даного періоду може зазнавати сильних трансформацій, так як психічні процеси у екстремальних умовах перенавантажуються та сповільнюються. На соціально-психологічному рівні обсяг інформації, яка надходить значно збільшується, що іноді призводить до обмеження власнивостей юнака. Описано психодіагностичні методики для дослідження предмета дипломного пошуку та отримані в процесі їх використання результати, а саме показники у класифікації емоцій за Б.І.Додоновим до війни та під час значних змін не зазнали; за шкалою прояву тривожності Тейлора ми дослідили, що рівень тривожності наших респондентів під час війни збільшився; за тестом САН ми також побачили, що показники самопочуття, активності та настрою під час війни погіршилися, в порівнянні з показниками, які ми отримали до війни. Практичне значення роботи полягає в тому, що вони можуть бути використані вчителями у роботі з ючнями старших класів, викладачами, психологами, самими юнаками, їхніми батьками; при підготовці методичних рекомендацій з подолання негативних емоцій та тривожних станів; при викладанні вікової та кризової психології здобувачам вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectтрансформація емоційної сфери у воєнний часuk_UA
dc.subjectемпіричне дослідженняuk_UA
dc.subjectтаппінг-технікиuk_UA
dc.titleТрансформація емоційної сфери юнацької молоді у воєнний часuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сторожук Марина Миколаївна.pdfДипломна робота739.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.