Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56931
Title: | Методи та засади розробки мультимедійного фото-відео альбому |
Authors: | Пестрецов, Дмитро Русланович |
Keywords: | кваліфікаційна робота монтаж проєктування відео контент фото альбом мультимедійне виданн технології фото-відео альбом |
Issue Date: | Nov-2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Пестрецов Д. Р. Методи та засади розробки мультимедійного фото-відео альбому - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 85с. |
Abstract: | Традиція фотографувати існує у світі вже кілька десятиліть. Але перехід від плівки до цифрової камери суттєво змінив те, навіщо ми фотографуємо і що робимо зі знімками. Як свідчать дослідження, більшість з нас вважає, що роль фотографії змістилася від збереження важливих подій до спілкування з друзями, створення власного іміджу та зміцнення соціальних зв'язків. У недалекому минулому відбувся перехід від традиційної кінозйомки до цифрової фотографії, в основному завдяки камерам на смартфонах. У міру вдосконалення камер для смартфонів зручність та якість, яку вони могли забезпечити, підходили для потреб більшості людей у фото. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Гальченко Світлана Миколаївна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56931 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФМВ_2022_186_ПестрецовДР.pdf | кваліфікаційна робота | 7.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.