Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56833
Title: Повість Івана Франка «Перехресні стежки» у контексті сучасного уроку української літератури
Other Titles: Ivan Franko's Novella «The Crossing Roads» in the Context of the Contemporary Ukrainian Literature Lesson
Authors: Приходько, Оксана Юріївна
Prykhodko, Oksana
Keywords: Психоаналіз
феміністична критика
інтермедіальний аналіз
компаративний аналіз
множинність читацьких інтерпретацій
Psychoanalysis
feminist criticism
intermedial analysis
comparative analysis
multifaceted readers’ interpretations
Issue Date: 2016
Publisher: Фонд Просвіта
Citation: Приходько О. Ю. Повість Івана Франка «Перехресні стежки» в контексті сучасного уроку української літератури / О. Ю. Приходько // Рідна мова (Валч, Польща). – 2016. – № 25. – С. 26–30.
Abstract: У дискурсі переформатування середньої освіти та концепції нової, профільної, школи у статті обґрунтовуються нові підходи до вивчення в 10-му класі повісті І.Франка «Перехресні стежки». У контексті європейських літературознавчих практик пропонується використання психоаналізу та феміністичної критики як ключових методів літературознавчого аналізу художнього твору на уроці, а також компаративного та інтермедіального аналізів, що сприятиме розвитку читацької та дослідницької компетентностей учнів з огляду на актуальні тенденції нових програм, які передбачають альтернативні учнівські інтерпретації художніх текстів на уроці літератури.
In the discourse of the secondary education and the formation of the conception of the new school, the innovative practices have been outlined in the paper taking into account the teaching of I.Franko’s novel “Crossed Paths” in the 10th grade. In the context of the contemporary European literature approach the methods of psychoanalysis and feminist criticism have been proposed as key techniques on the literature analysis that can be used at the lesson accompanied by the comparative and intermedial methods that will develop the reader’s and investigator’s competences of the students taking into account the new programs which will suggest alternative students’ interpretations of the literature texts at the literature lesson.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56833
ISSN: 1644-7794
Appears in Collections:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Перехресні стежки.pdfстаття744.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.