Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorШевченко, Анна-
dc.date.accessioned2022-11-14T12:04:12Z-
dc.date.available2022-11-14T12:04:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03–01–2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56808-
dc.descriptionThe work program (WP) of the study discipline "Marketing Commodity Policy" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the study discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is one of the profiling disciplines of marketing specialist training. A prerequisite for the successful functioning of enterprises is the use of a modern marketing concept of management, which focuses production on the comprehensive satisfaction of market requirements. Today, traditional forms and methods of management control cannot sufficiently satisfy the new information needs of management of business entities, business owners, creditors, investors and other information consumers. The purpose of teaching the academic discipline is to provide students with modern knowledge and specific skills in the field of marketing commodity policy, which they need for practical work at commercial and industrial enterprises of all forms of ownership.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є одною з профілюючих дисциплін підготовки спеціалістів-маркетологів. Передумовою успішного функціонування підприємств є використання сучасної маркетингової концепції управління, яка орієнтує виробництво на всебічне задоволення вимог ринку. Традиційні форми і методи управлінського контролю сьогодні недостатньо можуть задовольнити нові інформаційні потреби управління суб’єктів господарювання, власників підприємств, кредиторів, інвесторів та інших споживачів інформації. Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів сучасних знань та конкретних навичок в області маркетингової товарної політики, що необхідно їм для практичної роботи на торгівельних та промислових підприємствах усіх форм власності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectcommodityuk_UA
dc.subjectcommodity policyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of discipline "Marketing Product Policy" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингова товарна політика" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Marketing Product Policy_2021.pdfworking program2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.