Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRadchenko, Olena-
dc.contributor.authorРадченко, Олена-
dc.date.accessioned2022-11-14T08:34:21Z-
dc.date.available2022-11-14T08:34:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 11.01.03– 01–2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56799-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing pricing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing pricing based on theoretical provisions and modern forms and methods of industrial, economic and commercial activity that dominate the global economic process. The purpose of the educational discipline is the formation of competences in mastering the system of studying pricing methods and algorithms, basic pricing strategies, processes of forming the company's pricing policy, studying the reaction of consumers to the firm's pricing decisions, and the reaction to competitors' pricing decisions.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та умінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингового ціноутворення на основі теоретичних положень та сучасних форм і методів виробничо-господарської і комерційної діяльності, що панують у світовому економічному процесі. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо освоєння системи вивчення методів і алгоритмів ціноутворення, основних цінових стратегій, процесів формування цінової політики підприємства, вивчення реакції споживачів на цінові рішення фірми, реакції на цінові рішення конкурентів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing pricinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of discipline "Marketing pricing" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Marketing pricing_2022.pdfworking program1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.