Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBozhok, Anastasiya-
dc.contributor.authorБожок, Анастасія-
dc.date.accessioned2022-11-11T10:31:06Z-
dc.date.available2022-11-11T10:31:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 11.01.03-03-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56783-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Fundamentals of Marketing in Transport" is developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od and relevant normative documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Основи маркетингу на транспорті» розробляється на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 р. №249/од та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is the formation of students of a modern system of views and special knowledge in the field of transport marketing, the acquisition of practical skills in conducting market research and promoting transport services to the market, taking into account the satisfaction of consumer needs and ensuring the effective operation of the company.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу на транспорті, набуття практичних навичок щодо проведення маркетингових досліджень ринку та просування транспортних послуг на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності компанії.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectthe basics of marketinguk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectоснови маркетингуuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of the discipline "Fundamentals of Marketing on Transport" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Основи маркетингу на транспорті" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Fundamentals of Marketing on Transport_2021.pdfworking program1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.