Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTurchyna, Kristina A.-
dc.date.accessioned2022-10-26T06:44:14Z-
dc.date.available2022-10-26T06:44:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56702-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: старший викладач Акмалдінова Вікторія Євгенівнаuk_UA
dc.description.abstractAt present, one of the main characteristics of a successful airport is the quality of services that meet the expectations, needs and capabilities of passengers and, as a result, retain advantages over competitors. Airports are enterprises that perform public service functions and the quality of service is a priority area of their activity. At present, it is necessary to analyze the quality of the airport services provided and to outline ways of their improvement. Today, the success of those enterprises that give priority to quality. The main task is to provide the best service according to the client's needs according to international standards. Achieving quality of service means meeting the expectations and needs of air carriers and passengers.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectqualification paperuk_UA
dc.subjectairportuk_UA
dc.subjectairport servicesuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectrobot guidesuk_UA
dc.titleGround handling system at airportsuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FTML_2022_275_TURCHYNA_KRISTINA .pdfКваліфікаційна робота1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.