Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОроховська, Людмила-
dc.contributor.authorOrokhovska, Liudmyla-
dc.date.accessioned2022-10-13T12:25:52Z-
dc.date.available2022-10-13T12:25:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56611-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Соціально-ринкові комунікації» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Social and market communications" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей організації соціально-ринкових комунікацій. Метою оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння основних положень та підходів про особливості організації соціально-ринкових комунікацій та формування у студентів уміння застосовувати ці інструменти та методи у практичній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of the organization of social and market communications. The purpose of mastering theoretical and basic knowledge, assimilation of the main provisions and approaches of the peculiarities of the organization of social and market communications and the formation of students' ability to apply these tools and methods in practical activities.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectсоціально-ринкові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmarketen
dc.subjectsocial and market communicationsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Соціально-ринкові комунікації"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Social and market communications"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соціально-ринкові комунікації.pdfпрактикум1.18 MBAdobe PDFView/Open
РП_Соціально-ринкові комунікації_2021.pdfробоча програма1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.