Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетропавловська, Світлана-
dc.contributor.authorPetropavlovska, Svitlana-
dc.date.accessioned2022-10-13T12:25:38Z-
dc.date.available2022-10-13T12:25:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56610-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing Communications" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є одною з профілюючих дисциплін підготовки спеціалістів-маркетологів що формують профіль фахівця в галузі маркетингових комунікацій на основі теоретичних положень та сучасних форм і методів виробничо-господарської і комерційної діяльності, що панують у світовому економічному процесі. Метою викладання навчальної дисципліни є оволодіння знаннями ефективного просування продуту та послуг, освоєння системи та методів вивчення комунікативної політики в системі маркетингу, змісту та функцій комунікативної політики з точки зору теорії взаємодії суб'єктів ринкових відносин, що допоможе майбутнім фахівцям приймати ефективні виробничі, організаційні та наукові рішення на рівні сучасних вимог.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is one of the profiling disciplines for the training of marketing specialists who form the profile of a specialist in the field of marketing communications on the basis of theoretical provisions and modern forms and methods of industrial, economic and commercial activity that dominate the global economic process. The purpose of teaching the academic discipline is to master the knowledge of effective promotion of products and services, to master the system and methods of studying communication policy in the marketing system, the content and functions of communication policy from the point of view of the theory of interaction of subjects of market relations, which will help future specialists to adopt effective production, organizational and scientific solutions at the level of modern requirements.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетингові комунікації"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Marketing communications"en
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Маркетингові комунікації_2021.pdfробоча програма1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.