Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСібрук, Віктор-
dc.contributor.authorSibruk, Viktor-
dc.date.accessioned2022-10-13T06:41:36Z-
dc.date.available2022-10-13T06:41:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56592-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг територій» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Territory Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у особливостях управління територіями на засадах сучасних методів маркетингу. Метою навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних і змістовних аспектів управління регіонами та окремими територіями для оптимізації використання ресурсів території, активізації ділової активності, підвищення рівня життя населення.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the features of territory management based on modern marketing methods. The goal of the educational discipline is to form a system of knowledge and skills of theoretical, methodological, methodological and substantive aspects of managing regions and separate territories to optimize the use of territory resources, intensify business activity, and raise the standard of living of the population.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectтериторіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectterritoryen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing territoriesen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг територій"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Marketing of territories"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетинг територій_2021.pdfробоча програма879.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.