Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна-
dc.contributor.authorЧернишова, Тая-
dc.contributor.authorKniazieva, Tetiana-
dc.contributor.authorChernyshova, Taia-
dc.date.accessioned2022-10-06T10:59:42Z-
dc.date.available2022-10-06T10:59:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56526-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (RP) of the study discipline "International Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the study discipline of full-time and part-time forms of study", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області маркетингу. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів, що навчаються, чітке представлення про міжнародний маркетинг як про концепцію управління компанією і цілісну систему організації закордонної діяльності, яка спрямована на рішення задач суб'єктів господарювання з організації виробництва і пропозиції товарів і послуг на зовнішніх ринках, що найбільше задовольняють потреби активних і потенційних покупців на зарубіжних ринках і забезпечують таким чином міжнародну конкурентоспроможність компанії.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of the educational discipline is to form students who are studying, a clear idea of ​​international marketing as a concept of company management and a holistic system of organizing foreign activities, which is aimed at solving the problems of economic entities in the organization of production and supply of goods and services in foreign markets, which most satisfy the needs of active and potential buyers in foreign markets and provide such international competitiveness of the company.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectконцепція управлінняuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmarketingen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectmanagement concepten
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Міжнародний маркетинг"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "International marketing"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Міжнародний маркетинг_2021.pdfробоча програма528.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.