Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманенкова, Юлія-
dc.contributor.authorРоманенкова, Юлия-
dc.contributor.authorRomanenkova, Julia-
dc.date.accessioned2022-10-06T07:40:05Z-
dc.date.available2022-10-06T07:40:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРоманенкова Ю. Основні тенденції графіки Першої школи Фонтенбло / Ю. Романенкова // Молодий вчений - Видавничий дім «Гельветика», 2016. - №10(37). - с. 149-153uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56514-
dc.description.abstractГрафіка є невідривною частиною мистецтва Першої школи Фонтенбло і французького мистецтва XVI ст. загалом. У середині та особливо другій половині століття в цій галузі мистецтва відбуваються дуже серйозні зміни. Cтаття висвітлює основні тенденції розвитку графічного мистецтва італійських та французьких митців часів Першої школи Фонтенбло, аналізуються вільна та друкована графіка, характеризуються процеси поступового переходу від другорядної, допоміжної графіки до самостійного виду образотворчого мистецтваuk_UA
dc.description.abstractГрафика является неотъемлемой частью искусства Первой школы Фонтенбло и французского искусства XVI в. вцелом. В середине и особенно второй половине века в этой сфере искусства происходят очень серьезные изменения. Статья освещает основные тенденции развития графического искусства итальянских и французских мастеров времен Первой школы Фонтенбло, анализируюься свободная и печатная графика, характеризуются процессы постепенного перехода от второстепенной, вспомогательной графики к самостоятельному виду изобразительного искусстваuk_UA
dc.description.abstractGraphic art is an integral part of art of the First School of Fontainebleau and French art of XVIth century in general. In the middle and especially in the second half of the century serious changes had place in this field of art. The article represents the basic trends in the development of graphic art of Italian and French masters of the time of the First school of Fontainebleau, free graphic arts and printmakibg have been analyzed, processes of gradual transition from the minor and subsidiary schedules to the independent type of fine art have been characterizeduk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectграфікаuk_UA
dc.subjectшкола Фонтенблоuk_UA
dc.subjectманьєризмuk_UA
dc.subjectтехнікаuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectескізuk_UA
dc.subjectаркушuk_UA
dc.subjectсангінаuk_UA
dc.subjectвугілляuk_UA
dc.subjectграфикаuk_UA
dc.subjectшкола Фонтенблоuk_UA
dc.subjectманьеризмuk_UA
dc.subjectтехникаuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectэскизuk_UA
dc.subjectлистuk_UA
dc.subjectсангинаuk_UA
dc.subjectугольuk_UA
dc.subjectgraphic artsuk_UA
dc.subjectSchool of Fontainebleauuk_UA
dc.subjectMannerismuk_UA
dc.subjecttechniqueuk_UA
dc.subjectgenreuk_UA
dc.subjectsketchuk_UA
dc.subjectsheetuk_UA
dc.subjectsanguineuk_UA
dc.subjectcharcoaluk_UA
dc.titleОсновні тенденції графіки Першої школи Фонтенблоuk_UA
dc.title.alternativeОсновные тенденции графики Первой школы Фонтенблоuk_UA
dc.title.alternativeMain tendences of graphic arts of the First School of Fontainebleauuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc7.034.76.02uk_UA
Appears in Collections:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Y_Romanenkova_MV_10_2016_IM.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.