Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШашеро, Антон Олександрович-
dc.date.accessioned2022-09-26T12:22:19Z-
dc.date.available2022-09-26T12:22:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШашеро А.О. Облік і аналіз оптової реалізації товарів на підприємстві. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Облік і оподаткування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 139 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56373-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 07 Управління та адміністрування, спеціальність 071 «Облік і оподаткування», освітньо-професійна програма «Облік і аудит». Керівник проекту: доктор економічних наук, професор Ярошевська Оксана Володимирівнаuk_UA
dc.description.abstractРинкова система господарювання, сформована в Україні, зумовлює зміну форм і методів управління торгівельними підприємствами. Це в свою чергу вимагає нових підходів до визначення їх місця і ролі в розвитку національної економіки і торговельних відносин. Соціально-економічна роль торгівлі полягає в опосередкуванні руху товарних потоків між окремими особами, суб’єктами господарювання і країнами. Трансформація економічних відносин на ринкових принципах ставить перед торгівлею нові завдання в частині організації системи управління підприємством. Оскільки облік, аналіз і аудит є основними функціями управління, особливо актуальним, на наш погляд, є пошук шляхів підвищення ефективності їх реалізації на торгівельних підприємствах. Діяльність підприємств оптової торгівлі стимулює попит на товари виробничого призначення розвиток виробництва і сприяє прискоренню обороту капіталу виробничих підприємств, розвитку зовнішньоекономічної діяльності, прискоренню грошового обороту, збільшенню бюджетних надходжень та інших макроекономічних показників. Обсяги діяльності підприємств оптової торгівлі значною мірою залежать від раціонально організованої системи бухгалтерського обліку, аудиту та аналізу господарської діяльності. Ключовим показником діяльності торгівельних підприємств є товарооборот, він демонструє ширину і глибину проникнення підприємства на споживчий ринок, і його конкурентну позицію на ньому, загальні можливості і темпи економічного розвитку в стратегічній перспективі. Оптовий товарооборот є основою формування його ресурсного потенціалу (обсягу і складу трудових, матеріальних і фінансових ресурсів) і витрат ресурсів (суми та склад витрат обороту). При цьому управління ним підпорядковано інтересам зростання прибутковості підприємства оптової торгівлі. Необхідність удосконалення обліково-аналітичної системи управління оптовою реалізацією товарів на підприємстві зумовили вибір теми випускної роботи, її мету і завдання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectоптова реалізаціяuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectтовариuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОблік і аналіз оптової реалізації товарів на підприємствіuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шашеро А.О._2022.pdfДипломна робота11.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.