Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаришевський, Матвій Євгенійович-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:10:03Z-
dc.date.available2022-09-16T07:10:03Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56309-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є підприємство малого бізнесу, яке здійснює консультаційні послуги ФОП Кельманов К.Є. «Zero», а предметом - є процес просування послуг компанії «Zero» серед активних користувачів соціальних мереж. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування підприємства малого бізнесу в соціальних мережах на прикладі компанії ФОП Кельманов К.Є. «Zero». Методи дослідження - спостереження, порівняння, аналіз, синтез, індукція, дедукція, економічний та стратегічний аналіз, графічні, статистичні та економіко-математичні методи та ін. Методологічну основу дослідження склали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з маркетингу, дані статистичних джерел, мережа Інтернет. Наукова новизна одержаних результатів полягає у засобі просування підприємства за допомогою соціальних медіа. Значущість виконаної роботи полягає у збільшенні обсягу наданих послуг, зниження витрат, можливість розширення, проведення рекламної компанії та пошуку нових клієнтів. Рекомендації щодо використаних результатів є маркетингова і рекламно- інформаційна діяльності підприємства яка показує, що пропонуючи різноманітні послуги і комплекс маркетингу, підприємство розраховує досягти більшого обсягу ринку та завоювати більше сильну позицію на кожному ринковому сегменті, чим конкуренти. Сектором застосування і ступенем впровадження матеріалів даного дослідження кваліфікаційної роботи при просуванні організації у соціальних мережах є стратегії: Web-caйтy як комунікаційного каналу для маркетингу; стимулювання і підвищення збуту; вихід на додаткові сегменти ринку; покращення іміджу компанії; рекламних послуг; маркетингової підтримки заходів; аналізі контактної аудиторії; анкетування; пошуку. В прогнозних припущеннях про розвиток об’єкту і предмету дослідження була виявлена її низька ефективність. Причиною такого явища стала відсутність комплексного підходу до розробці і планування просування підприємства, внаслідок чого були помилковими обрані канали просування, не враховуючі специфіку діяльності Для оцінки ефективності 8ММ-маркетингу існують три способи: відстеження трафіку із соціальних мереж, конверсія продажів або надання послуг і підрахунок фактичного кількості активних користувачів в групі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectконкурентна спроможністьuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectметоди оцінкиuk_UA
dc.subjectбюджетування і плануванняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleСоціальний медіа-маркетинг як інструмент просування продукції підприємства "Zero"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баришевський_дипломна_робота.pdfДипломна робота708.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.