Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦалко, Богдан Володимирович-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:08:37Z-
dc.date.available2022-09-16T07:08:37Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56307-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractМетою випускної роботи є проведення дослідження розвитку електронної торгівлі комп’ютерними іграми в постпандемічний період задля формування обґрунтованих підходів щодо маркетингової підтримки діяльності компаній. Об’єктом дослідження виступає ринок електронної торгівлі комп’ютерними іграми в умовах виходу із постпандемічної кризи, який формую середовище для функціонування інноваційних компаній ігрової індустрії, а предметом дослідження є трансформація маркетингових стратегій компаній «CD Project Red» та «From Software» за умов зміни зовнішнього середовища їх діяльності. При проведенні дослідженні в межах випускної роботи були застосовані загальнонаукові методи (метод аналізу, синтезу, дедукції, аналогії), методи наукового спостереження та опису. При аналізу маркетингових стратегій досліджуваних компаній були застосовані методи контент-аналізу та спостереження. Практична значимість випускної роботи полягає у можливості використанні запропонованих рекомендацій щодо модернізації маркетингових стратегії досліджених компанії в постпандемічний період, а також розробці на їх основі більш дієвих комунікаційних політик, які сприятимуть активізації онлайн-продажівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectелектронна торгівляuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectкомп'ютерні ігриuk_UA
dc.subjectкомерціяuk_UA
dc.subjectонлайн-торгівляuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз розвитку електронної торгівлі комп’ютерними іграми в постпандемічний періодuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цалко_дипломна_робота.pdfДипломна робота922.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.