Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуліка, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:05:45Z-
dc.date.available2022-09-16T07:05:45Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56305-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова діяльність української авіакомпанії «SkyUp», а предметом дослідження є види маркетингового інструментарію, порівняння в авіакомпанії «SkyUp». Метою кваліфікаційної роботи є проведення маркетингового дослідження для прийняття рішень щодо розв’язання проблем пасажирський авіаперевезень у зв’язку з пандемією COVED-19. На основі цього використовувалися такі методи: - метод «квадрат потенціалу», - елементи комплексу 4Р; - SWOT – аналіз; - аналіз чинників забезпечення конкурентоспроможності; - аналіз конкурентного статусу; - метод аналізу (для розгляду авіакомпанії «SkyUp» з мікроекономічного та макроекономічного боку). Методологічну основу дослідження склали праці вчених щодо забезпечення ефективності нарощування конкурентоспроможності авіапідприємства, також сегментування в цілому за допомогою різних методів та підходів. Наукова новизна одержаних результатів. Основний результат дослідження полягає у формуванні інноваційного маркетингового інструментарію для формування позитивного іміджу компанії на авіаційному ринку України. Сегментування ринку пасажирських авіаперевезень України під час COVED-19 та воєнний період. Значущість виконаної роботи та висновки дослідження, що отримані автором результати мають сприяти забезпеченню конкурентоспроможності авіапідприємства. Рекомендації щодо використаних результатів рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, в начальному процесі і в практичній діяльності фахівців підрозділів ТОВ «Авіакомпанія SkyUp», як напрями ефективного управління конкурентоспроможністю транспортних послуг підприємства. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи, що розкрили методичне забезпечення формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства, розширюється індивідуальністю запропонованого підходу. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження. Отримані результати дозволяють в майбутніх дослідженнях розвивати теорію забезпечення конкурентоспроможності функціонування транспортного підприємства та реалізації транспортних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічні напрямки розвиткуuk_UA
dc.subjectкласифікація стратегійuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження впливу цифрового маркетингу на діяльність авіакомпаніїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шуліка_дипломна_робота.pdfДипломна робота631.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.