Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШеремета, Орест Олегович-
dc.date.accessioned2022-09-13T07:39:01Z-
dc.date.available2022-09-13T07:39:01Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56290-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова діяльність та політика просування товарів ПрАТ «ВМЗ «Рошен», А предметом - теоретичні та практичні засади політики просування товарів підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних засад, а також практичних рекомендацій щодо формування сучасних маркетингових підходів просування товарів підприємства. Методи дослідження: аналіз і синтез (для обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій), порівняльний і аналітичний аналіз (при розрахунку ефективності економічної і маркетингової діяльності), графічний (для наочного відображення структури підприємства), SWOT-аналіз, кореляційно-регресійний аналіз. Методологічну основу дослідження склали роботи закордонних і вітчизняних авторів: : Л.В. Балабанової, В.В. Боковець, В.С. Бондаренка, С.М. Войнаренка, П. Друкера, Т.В. Дубовик, С.С. Гаркавенко, Т.Г. Дібрової, О.М. Ковінько, Т.В. Князєвої, Котлера, Ж.-Ж. Ламбена, Ю.В. Миронової, Р.Б. Ноздревої, Н.І. Норіциної, Т.О. Примак, Є. Ромата, П. Сміта, І.Ю. Салькової, В.Л. Сібрука, С.Ф. С.Ф. Смерічевського, Г. Шкляєвої та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні теоретико-методичних засад формування маркетингового підходу просування товарів підприємства. Зокрема, удосконалено: поняття «просування товарів» підприємства, наведена класифікація інструментів політики просування. Значущість виконаної роботи та висновки полягає у розроблених рекомендаціях щодо удосконалення політики просування досліджуваного підприємства. Рекомендації щодо використаних результатів дозволять підприємству збільшити обсяг замовлень та продаж за рахунок впровадження сучасної системи OneBox; розвинути нові напрями внутрішнього брендингу завдяки використанню внутрішнього PR. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові дослідження як філософія бізнесу», Університет біоресурсів та природокористування. Жовтень 2019. Київ; Матеріали Міжнародної конференції «Політ 2017». Проблеми та перспективи розвитку інформаційних технологій у культурному просторі. Національний авіаційний університет. Квітень 2017.Київ; Матеріали Міжнародного круглого столу «Інформація та соціальні комунікації сучасного світу, тренди глобалізації. Інтернет та Інтернет технології у бізнесі. Державний університет телекомунікацій. 12 травня 2021.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові підходиuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмолочна галузьuk_UA
dc.subjectB2Buk_UA
dc.subjectB2C-сегментuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectPRuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування сучасних маркетингових підходів просування товарів (на прикладі Вінницького молочного заводу «Рошен»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шеремета_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.