Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТелюх, Владислав Ігорович-
dc.date.accessioned2022-09-13T07:37:14Z-
dc.date.available2022-09-13T07:37:14Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56285-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є аналіз господарської діяльності та пріоритетів розвитку ТОВ «БІР-МАРКЕТ», а предметом – є теоретико-методичні аспекти формування системи заходів, орієнтованих на посилення ринкових позицій підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних підходів щодо маркетингових стратегічних пріоритетів розвитку підприємства, а також розробка системи заходів, орієнтованих на посилення ринкових позицій ТОВ «БІР-МАРКЕТ». Методи дослідження. У роботі використаний системно-структурний аналіз, метод порівняльного аналізу, методи математичної статистики та графічного зображення, положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених-економістів в області маркетингових стратегій, стратегій розвитку підприємства та цифрової економіки, законодавчі й нормативні акти України, статистичні матеріали. Методологічну основу дослідження склали фундаментальні положення з теорії маркетингової діяльності, основ економіки, теорії маркетингових стратегій розвитку підприємств, а також наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, присвячені проблемі вибору маркетингових стратегічних пріоритетів розвитку підприємства. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці системи маркетингових заходів, орієнтованих на посилення ринкових позицій підприємства. Значущість виконаної роботи та висновки. У ході наукового дослідження визначено та здійснено аналіз маркетингової діяльності розвитку сучасного підприємства в умовах пандемії та запропоновані маркетингові заходи для посилення позиції компанії на ринку в сучасних умовах розвитку. Рекомендації щодо використаних результатів. Отримані результати наукових досліджень мають важливе значення для використання в практичній роботі фахівцями з маркетингової діяльності щодо вибору маркетингових стратегічних пріоритетів розвитку сучасного підприємства. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи має широкий спектр напрямків розвитку в практичній діяльності бізнес процесів в умовах цифрової економіки та карантинних обмежень. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження – збереження стабільного розвитку господарської діяльності ТОВ «БІР МАРКЕТ» на цільовому ринку, а також забезпечення процесу маркетингових стратегічних пріоритетів розвитку підприємства в умовах сучасної економіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectринкові позиціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка і обгрунтування системи заходів, орієнтованих на посилення ринкових позицій підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Телюх_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.