Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолосс, Іванна Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-09-12T17:20:21Z-
dc.date.available2022-09-12T17:20:21Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56270-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є діяльність ТОВ «Профіван» та його політика просування, а предметом є формування SEO стратегій ТОВ «Профіван». Метою дослідження є аналіз теоретичних та формування практичних рекомендацій щодо процесу удосконалення політики просування шляхом формування SEO стратегій для ТОВ «Профіван». Методи дослідження, що були використані при написанні роботи – методи порівняння, експертних оцінок SWOT-аналіз та PEST аналіз. Наукова новизна полягає в удосконаленні підходів щодо застосування SEO стратегій в політиці просування досліджуваного підприємства. Значущість виконаної роботи та висновки, сформовані в ході роботи для конкретного підприємства, можна застосувати на практиці майже для кожного підприємства, в перелік послуг якого входить SEO просування. Результати дослідження можуть бути використані у: науковій діяльності – для вдосконалення та подальшого розвитку методів SEO просування на вітчизняному ринку, навчальному процесі – для розширення навчальних планів для здобувачів спеціальності «Маркетинг». Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи, а саме рекомендації щодо удосконалення SEO стратегії, можна застосовувати на практиці при SEO просування підприємства. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження полягають в тому, що об’єкт можна удосконалити за рахунок постійного моніторингу оновлення алгоритмів пошукових систем та швидкості пристосувань до кожного з них.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectSEOuk_UA
dc.subjectдоменuk_UA
dc.subjectмета-тегиuk_UA
dc.subjectпошукові системиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення SEO стратегій просування на ринку інформаційних послуг (на прикладі ТОВ «Профіван»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колосс_дипломна_робота.pdfДипломна робота3.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.