Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Катерина Юріївна-
dc.date.accessioned2022-09-12T17:17:58Z-
dc.date.available2022-09-12T17:17:58Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56269-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є підприємство «Система та техніка» та його маркетингова стратегія просування, а предметом дослідження є науково-методичні підходи щодо напрямків дослідження маркетингових комунікацій в Інтернеті для їх аналізу та забезпечення ефективності. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних та практичних аспектів маркетингових комунікацій, а саме їх застосування в Інтернеті, аналіз стратегії просування в мережі Інтернет підприємства «Система та техніка», визначення проблем та пропозиція нових рішень. Методи дослідження – традиційні методи та прийоми економічного аналізу: табличний, графічний, порівняння, групування. Методологічну основу дослідження склали законодавчі та нормативні документи, довідкова та періодична вітчизняна література, зарубіжна література, результати опубліковані у науковій літературі та періодичних виданнях. Наукова новизна одержаних результатів: вперше розроблено пропозиції щодо удосконалення комунікаційної політики підприємства «Система та техніка». Значущість виконаної роботи та висновки: було визначено значення маркетингових комунікацій в мережі Інтернет, визначена їх роль у роботі підприємства. Визначена їх ефективність для удосконалення стратегії Інтернет-комунікацій підприємства «Система та техніка». Рекомендації щодо використаних результатів: можуть бути використані підприємством «Система та техніка» для удосконалення стратегії просування. Сектор застосування і ступінь впровадження: можуть бути застосовані у телекомунікаційному секторі України, а саме у маркетинговій діяльності таких підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectстратегія інтернет-комунікаційuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмережа Інтернетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка стратегії інтернет-комунікацій підприємства «Система та техніка»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковтун_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.